Well Hello people my name is Luis Garza, and im from Texas, anything i reblog will mainly be about Bikes, Cars, Megan Fox<3, Girls and etc.. Follow me and i will Follow you back:)

 

Well that&#8217;s awesome. Got a credit increase to $2k

Well that’s awesome. Got a credit increase to $2k

Lmfao!!!! So fucking grosss. Wtf dude haha. #ridiculousness

Washed up and shined toothless&#8230;. it&#8217;ll be dirty on 30mins tho cause of the pollen -_-. #g35 #infiniti #vq35de #gride #gaproblems

Washed up and shined toothless…. it’ll be dirty on 30mins tho cause of the pollen -_-. #g35 #infiniti #vq35de #gride #gaproblems

21st birthday. My mom and my sisters. Just missing one sister lol.

21st birthday. My mom and my sisters. Just missing one sister lol.

Lil nieces birthday party.

Racking em cause he lost ha. @ducatiman848

Racking em cause he lost ha. @ducatiman848